Bank Spółdzielczy w Nowej Soli dołącza do 31. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczny finał odbędzie się 29 stycznia i przyświeca mu cel walki z sepsą, chorobą zagrażającą życiu. Hasłem tegorocznego Finału jest "Żyj zdrowo w zdrowym świecie". W tym roku, jako Grupa BPS, po raz kolejny bierzemy udział w zbiórce.
Stworzyliśmy w tym celu eSkarbonkę Grupy BPS, czyli wirtualną puszkę, do której można wpłacać pieniądze w prosty i bezpieczny sposób. Zachęcamy do wpłat pracowników, klientów, kontrahentów i wszystkich przyjaciół naszego banku.
Aby wesprzeć WOŚP, wystarczy kliknąć w link do eSkarbonki Grupy BPS i wskazać kwotę, jaką chce się przekazać. Płatności można dokonać za pośrednictwem systemu PayU (przelewem bankowym/BLIKiem/kartą). Wszystkie wpłaty trafią bezpośrednio na ogólny rachunek eSkarbonki WOŚP, a pod linkiem będzie można śledzić stan naszej wirtualnej puszki.
Wpłaty zbierane są do końca 31. finału WOŚP, czyli do północy 29 stycznia 2023 roku. Zachęcamy do wsparcia tej szczytnej inicjatywy:
Link do eSkarbonki Grupy BPS - https://eskarbonka.wosp.org.pl/w9x9av
Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI
Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂
Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.
Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.
Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.
Pamiętaj:
Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.
Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.
Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.
Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.
Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.
Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.
Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.
https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki