Skip to main content

POSapp dla Kół Gospodyń Wiejskich

20-06-2023

possapp

Szanowni Państwo,

z przyjemnością informujemy o przygotowaniu specjalnej oferty na aplikację POSapp dla Kół Gospodyń Wiejskich.

 

Warunki cenowe dla aplikacji POSapp w trakcie trwania PROMOCJI:

Dla Kół Gospodyń Wiejskich nie korzystających jeszcze z terminala (w ramach Programu Polska Bezgotówkowa):

-0 zł za abonament przez 18 miesięcynastępnie 1 zł netto przez 6 miesięcypóźniej 9 zł netto miesięcznie,

-0 zł za prowizję od transakcji do obrotu 100 000 zł na terminalu/aplikacji, nie dłużej niż przez okres 12 miesięcynastępnie prowizja na poziomie 0,59% + 5 gr.

Dla Kół Gospodyń Wiejskich korzystających już z terminala (poza Programem Polska Bezgotówkowa):

-0 zł za abonament przez 12 miesięcypóźniej 9 zł netto miesięcznie,

-prowizja od transakcji na poziomie 0,59% + 5 gr.

 

Dlaczego Koła Gospodyń Wiejskich powinny wyposażyć się w aplikację POSapp:

- możliwość przyjmowania płatności w sposób bezgotówkowy,

- zminimalizowane koszty posiadania i korzystania z aplikacji POSapp,

- łatwe i szybkie przyjmowanie płatności,

- wykluczenie błędów rachunkowych dotyczące przyjmowania płatności za sprzedawane produkty,

- bezpieczeństwo dotyczące przechowywania gotówki.

 

Aplikację POSapp można zainstalować na każdym urządzeniu mobilnym, w tym na telefonie spełniającym następujące wymagania techniczne:

- system Android w wersji 8.0 i wyżej,

- czytnik NFC,

- dostęp do Internetu,

- dostęp na telefonie do Sklepu Google Play.

📣☎️Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI📢

Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂🤭

Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.

Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.

Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.

‼️❗️Pamiętaj:

❌Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.

❌Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.

✅Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.

❌Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.

❌Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.

Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.

Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.

https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki

Znajdziesz nas też tutaj