Szanowni Państwo,
z przyjemnością informujemy o przygotowaniu specjalnej oferty na aplikację POSapp dla Kół Gospodyń Wiejskich.
Warunki cenowe dla aplikacji POSapp w trakcie trwania PROMOCJI:
Dla Kół Gospodyń Wiejskich nie korzystających jeszcze z terminala (w ramach Programu Polska Bezgotówkowa):
-0 zł za abonament przez 18 miesięcy, następnie 1 zł netto przez 6 miesięcy, później 9 zł netto miesięcznie,
-0 zł za prowizję od transakcji do obrotu 100 000 zł na terminalu/aplikacji, nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy, następnie prowizja na poziomie 0,59% + 5 gr.
Dla Kół Gospodyń Wiejskich korzystających już z terminala (poza Programem Polska Bezgotówkowa):
-0 zł za abonament przez 12 miesięcy, później 9 zł netto miesięcznie,
-prowizja od transakcji na poziomie 0,59% + 5 gr.
Dlaczego Koła Gospodyń Wiejskich powinny wyposażyć się w aplikację POSapp:
- możliwość przyjmowania płatności w sposób bezgotówkowy,
- zminimalizowane koszty posiadania i korzystania z aplikacji POSapp,
- łatwe i szybkie przyjmowanie płatności,
- wykluczenie błędów rachunkowych dotyczące przyjmowania płatności za sprzedawane produkty,
- bezpieczeństwo dotyczące przechowywania gotówki.
Aplikację POSapp można zainstalować na każdym urządzeniu mobilnym, w tym na telefonie spełniającym następujące wymagania techniczne:
- system Android w wersji 8.0 i wyżej,
- czytnik NFC,
- dostęp do Internetu,
- dostęp na telefonie do Sklepu Google Play.
Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI
Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂
Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.
Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.
Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.
Pamiętaj:
Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.
Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.
Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.
Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.
Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.
Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.
Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.
https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki