Skip to main content
  • Aktualności
  • TERMINAL PŁATNICZY ORAZ APLIKACJA POSAPP OD PLANET PAY

TERMINAL PŁATNICZY ORAZ APLIKACJA POSAPP OD PLANET PAY

11-04-2023

W Planet Pay zapewniamy kompleksową usługę dopasowaną do Twoich potrzeb. Bez względu na to czy jesteś dużym, średnim, czy małym Przedsiębiorcą, czy prowadzisz biznes stacjonarny czy mobilny nasze rozwiązania usprawnią i zoptymalizują działanie Twojej firmy.
NIE KORZYSTAŁEŚ NIGDY Z TERMINALA PŁATNICZEGO?
Skorzystaj z Programu Polska Bezgotówkowa a otrzymasz terminal lub aplikację POSapp nawet do 18 miesięcy bez opłat za dzierżawę/abonament i brak prowizji od transakcji do obrotu 100 000 zł na urządzeniu.

POSIADAŁEŚ LUB POSIADASZ TERMINAL PŁATNICZY?
Poznaj i porównaj atrakcyjną ofertę Planet Pay dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb. Pomożemy Ci przy przeniesieniu terminala. Wypróbuj także aplikację POSapp na telefon, która pozwala na przyjmowanie płatności bezgotówkowych.

DLACZEGO WARTO ROZPOCZĄĆ WSPÓŁPRACĘ Z PLANET PAY?
- Pracownik Planet Pay przedstawi ofertę w dogodnym dla Ciebie czasie
- Umowę możesz podpisać w wybrany przez Ciebie sposób, elektronicznie lub osobiście w dniu instalacji terminala
- Jasne warunki współpracy - brak ukrytych kosztów
- Jedna stawka prowizyjna dla wszystkich rodzajów kart
- Nowoczesna platforma sprzętowa
- Dodatkowe funkcjonalności za 0 zł (m.in. DCC, twoje logo na wydruku, cash back, doładowania GSM, integracje z kasami fiskalnymi)
- BLIK
- Szybkie księgowanie środków na koncie do 24h
- Dostępne Contact Center 24h
- Bezpłatny serwis urządzenia
- Szybki czas instalacji terminala do 48h
- Natychmiastowy czas instalacji aplikacji POSapp

POZNAJ OFERTĘ PLANET PAY
Złóż zapytanie o terminal online: https://www.planetpay.pl/ lub zapytaj doradcę w Banku.

📣☎️Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI📢

Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂🤭

Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.

Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.

Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.

‼️❗️Pamiętaj:

❌Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.

❌Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.

✅Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.

❌Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.

❌Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.

Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.

Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.

https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki

Znajdziesz nas też tutaj