Skip to main content
  • TERMINAL PŁATNICZY

    TERMINAL PŁATNICZY

    softpos

    ….Stacjonarny, mobilny, a może aplikacja – która zmieni Twój smartfon w terminal płatniczy??

    Bank Spółdzielczy w Nowej Soli wraz z firmą Planet Pay poleca nowoczesne rozwiązania płatnicze dla Twojej Firmy.

    Aplikacja POSapp jest świetną alternatywą dla terminali, przy czym koszty jej użytkowania są niższe.

    • 0 zł - abonament przez 12 miesięcy, następnie 9 zł miesięcznie (w ramach programu Polska Bezgotówkowa i poza programem)
    • 0 zł - prowizji od transakcji do obrotu 42 000 zł, nie dłużej niż przez 5 miesięcy w ramach programu Polska Bezgotówkowa, następnie 0,59% + 5 gr
    • 0,59% + 5 gr prowizji dla Klientów nie korzystających z programu Polska Bezgotówkowa
    • umowa na czas nieoznaczony

    Wymagania techniczne niezbędne do wgrania aplikacji POSapp:

    • system android 8.0 lub wyżej
    • antena NFC
    • dostęp do internetu

     Każdy Przedsiębiorca ma indywidualne potrzeby w związku z czym warto pamiętać o różnorodności oferty Planet Pay obejmującej terminale płatnicze stacjonarne, mobilne oraz aplikację POSapp.

    Chcesz wiedzieć więcej?  Zapraszamy do kontaktu.

     

    onepagerPOSapp

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Nowej Soli
    ul. Bankowa 1, 67-100 Nowa Sól

    Sekretariat
    tel. (68) 387-52-71
    fax. 356-41-00
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    fb icon  Jesteśmy na Facebook-u
    Godziny otwarcia Banku:
    Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00

    📣☎️Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI📢

    Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂🤭

    Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.

    Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.

    Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.

    ‼️❗️Pamiętaj:

    ❌Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.

    ❌Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.

    ✅Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.

    ❌Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.

    ❌Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.

    Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.

    Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.

    https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki

    Znajdziesz nas też tutaj