Kredyt Ekologiczny to produkt dla firm na realizację inwestycji wspierających transformację energetyczną, który przy prawidłowo zrealizowanej inwestycji i osiągnięciu celów projektu, zostanie częściowo spłacany przez BGK (Bank Gospodarstwa Krajowego) w formie premii ekologicznej, do wysokości 80% kosztów kwalifikowanych projektu.
Kredyt udzielany jest w ramach Programu Operacyjnego FENG (Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027, Priorytet 3. Zazielenienie przedsiębiorstw, Działanie 3.01 Kredyt Ekologiczny). Instytucją ogłaszającą konkursy i oceniającą wnioski o dofinansowanie jest Bank Gospodarstwa Krajowego.
Kto może się ubiegać o dofinansowanie
Mikro-, mali i średni przedsiębiorcy (MŚP) oraz małe spółki o średniej kapitalizacji (small mid-cap) i spółki o średniej kapitalizacji (mid-cap) prowadzący działalność na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
Jakie inwestycje można sfinansować dzięki Kredytowi Ekologicznemu?
-wysokość kredytu: udział Kredytu w finansowaniu inwestycji ekologicznej, może stanowić do 100% kosztów kwalifikowanych projektu.
-kwota kredytu: Kwota jest uzależniona od zdolności kredytowej, potrzeb kredytobiorcy oraz wartości przedmiotu inwestycji.
-waluta kredytu: PLN
-okres kredytowania: Okres kredytowania zależny jest od rodzaju przedsięwzięcia inwestycyjnego, w tym min. od:
Inne
Warunek dostępu - inwestycja musi cechować się minimalnym 30% progiem oszczędności energii pierwotnej
Bank Spółdzielczy w Nowej Soli
ul. Bankowa 1, 67-100 Nowa Sól
Sekretariat
tel. (68) 387-52-71, fax. 356-41-00
e-mail:
Jesteśmy na Facebook-u |
Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI
Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂
Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.
Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.
Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.
Pamiętaj:
Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.
Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.
Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.
Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.
Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.
Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.
Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.
https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki