• jest międzynarodową kartą płatniczą z mikroprocesorem w standardzie EMV, którą można posługiwać się w Polsce i za granicą,
• jest kartą zbliżeniową, dzięki której możliwie jest dokonywanie szybkich płatności do określonej kwoty, jedynie poprzez zbliżenie karty do specjalnego czytnika – bez konieczności podawania jej sprzedawcy czy też wkładania jej do czytnika dla kart z mikroprocesorem,
• daje możliwość ustalenia niższych maksymalnych dziennych limitów transakcji gotówkowych i bezgotówkowych.
• dokonywanie płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem VISA,
• wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem VISA,
• wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA oznaczonych emblematem VISA,
• sprawdzanie wysokości dostępnych środków w bankomatach świadczących powyższe usługi,
• płatności w Internecie,
• wypłaty niewielkiej kwoty gotówki z kasy sklepowej przy dokonywaniu płatności kartą (usługa cash back),
• doładowania telefonu komórkowego w sklepowej kasie.
Bank Spółdzielczy w Nowej Soli
ul. Bankowa 1, 67-100 Nowa Sól
Sekretariat
tel. (68) 387-52-71, fax. 356-41-00
e-mail:
Jesteśmy na Facebook-u |
Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI
Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂
Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.
Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.
Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.
Pamiętaj:
Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.
Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.
Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.
Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.
Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.
Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.
Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.
https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki