Skip to main content
  • eCorponet

    eCorponet

    eCorpoNet - to nowoczesny i wygodny sposób zarządzania rachunkami firmowymi i instytucjonalnymi za pośrednictwem bankowości internetowej. System ten umożliwia swobodny i bezpieczny dostęp do środków finansowych w trybie on-line przez cały dzień roboczy.

    Operacje bankowe mogą być dokonywane za pomocą dowolnego komputera podłączonego do sieci internetowej. Dostęp do konta zabezpieczony jest procedurami uwierzytelniania, przelewy są autoryzowane w wybrany przez Klienta sposób (hasła SMS lub podpis elektroniczny), a wszelkie operacje związane z transmisją danych są szyfrowane.

    Korzyści:

    • dostępność do swoich rachunków w dowolnym czasie i miejscu,
    • dostęp do wszystkich rachunków Klienta pod jednym loginem,
    • bezpieczeństwo dokonywania operacji bankowych,
    • swoboda dysponowania środkami bez stania w kolejkach,

    Funkcjonalność systemu:

    • podgląd wszystkich rachunków Klienta,
    • dostęp do sald bieżących i wolnych środków,
    • dostęp do operacji bieżących oraz historii rachunków,
    • możliwość wydruku wyciągów,
    • możliwość realizacji przelewów pojedynczych oraz tworzenia paczek przelewów,
    • możliwość importu paczek przelewów z programów finansowo-księgowych firm, jednostek samorządu terytorialnego, wspólnot mieszkaniowych,
    • możliwość udostępnienia systemu dla osób, które miałyby dostęp jedynie do wprowadzania przelewów (ograniczony zakres uprawnień),
    • możliwość podpisywania przelewów przez jedną lub kilka osób w ustalonym powiązaniu,

    W ramach systemu Klient ma możliwość wykonywania operacji dotyczących:

    • przelewów:
    • tworzenia listy kontrahentów,
    • tworzenia definicji przelewów do ZUS ,US,
    • tworzenia paczek przelewów,
    • tworzenia przelewów realizowanych w określonym terminie,
    • przesyłania gotowych przelewów do akceptacji,
    • cofnięcia przelewu do poprawy (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),
    • usuniecie przelewu (przed rozpoczęciem realizacji przez Bank),
    • tworzenia stałych zleceń,

    Bezpieczeństwo:

    • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia.
    • Czy adres rozpoczyna się od "https://"?
    • Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
    • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódkę).
    • Sprawdź czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu).
    • Chroń swoje hasła!
    • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych.
    • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł.
    • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję.
    • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu.
    • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Nowej Soli
    ul. Bankowa 1, 67-100 Nowa Sól

    Sekretariat
    tel. (68) 387-52-71
    fax. 356-41-00
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    fb icon  Jesteśmy na Facebook-u
    Godziny otwarcia Banku:
    Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00

    📣☎️Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI📢

    Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂🤭

    Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.

    Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.

    Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.

    ‼️❗️Pamiętaj:

    ❌Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.

    ❌Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.

    ✅Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.

    ❌Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.

    ❌Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.

    Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.

    Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.

    https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki

    Znajdziesz nas też tutaj