Od 1 marca do 30 listopada 2024r. trwa Loteria w której udział biorą Klienci, którzy wezmą kredyt i zarejestrują go na stronie www.loteria.mojbank.pl
Co możesz wygrać? Ile masz szans? Wszystko poniżej:
Możesz przystąpić do loterii, jeśli między 1.03.2024 r. a 30.11.2024 r. weźmiesz pożyczkę lub kredyt gotówkowy, hipoteczny, ekologiczny czy konsolidacyjny w wybranym Banku z Grupy BPS. Przy podpisywaniu umowy odbierz od doradcy voucher z unikatowym numerem ID. Wejdź na stronę www.loteria.mojbank.pl i postępuj zgodnie z instrukcją na drugiej stronie vouchera.
Voucher loteryjny otrzymasz od doradcy w wybranym przez Ciebie Banku Spółdzielczym od razu po udzieleniu kredytu. W loterii biorą udział kredyty udzielone od 1 marca do 30 listopada 2024 r.
W loterii biorą udział pożyczki i kredyty gotówkowe (w tym kredyt ekologiczny, kredyt „Czyste Powietrze”, kredyt konsolidacyjny), kredyt hipoteczny, pożyczka hipoteczna. Umowa musi zostać zawarta między 01.03.2024 a 30.11.2024 przez klienta indywidualnego (osobę fizyczną). Minimalna kwota kredytu - 1000 zł.
O wygranej spłaty kredytu oraz nagrody głównej, zostaniesz poinformowany osobiście.
Szansę na wygraną spłaty kredytu masz tym większą im wcześniej zarejestrujesz swój kredyt – w sumie odbędzie się 9 takich losowań, co miesiąc od kwietnia do grudnia. Kupon zarejsestrowany w marcu bierze udział w 9 losowaniach, w kwietniu, w maju, czerwcu, itd...
Tak! Wygrana spłaty kredytu nie wyklucza Cię, z losowania Nagrody Głównej.
Materiał ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Organizatorem Loterii jest SHOPPER LINK Tomasz Bogdanowicz. Do udziału w Loterii „Spłacamy Twój kredyt” upoważnia zawarcie umowy kredytowej w biorącym udział w Loterii Banku z Grupy BPS między 1.03.2024 a 30.11.2024 r. W ramach nagrody miesięcznej kredyt spłacany jest do kwoty 10 tys. zł. Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) na 30.01.2024 r. wynosi 8,05%.
Regulamin Loterii Spłacamy Twój Kredyt zmajdziesz tutaj.
Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI
Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂
Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.
Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.
Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.
Pamiętaj:
Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.
Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.
Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.
Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.
Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.
Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.
Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.
https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki