Kredyt może być przeznaczony na spłatę następujących zobowiązań:
w tym zobowiązań zaciągniętych wobec Banku.
W Banku Spółdzielczym bezpieczeństwo finansowe jest naszym priorytetem. Oferujemy różnorodne usługi bankowe, w tym atrakcyjny kredyt konsolidacyjny, którego celem jest spłata pożyczki. Jako instytucja zaufania publicznego kładziemy nacisk na budowanie dobrych relacji z mieszkańcami Nowej Soli i okolic, rozumiejąc ich potrzeby. Współpracując z nami, otrzymujesz dostęp do profesjonalnego doradztwa oraz elastycznych rozwiązań finansowych. W Banku Spółdzielczym w Nowej Soli każda usługa jest starannie przygotowana, aby odpowiadać na konkretne potrzeby – w tym przypadku celem jest spłata pożyczki. Odwiedź jeden z naszych oddziałów i poznaj szczegóły.
Bank Spółdzielczy w Nowej Soli
ul. Bankowa 1, 67-100 Nowa Sól
Sekretariat
tel. (68) 387-52-71, fax. 356-41-00
e-mail:
Jesteśmy na Facebook-u |
Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI
Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂
Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.
Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.
Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.
Pamiętaj:
Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.
Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.
Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.
Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.
Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.
Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.
Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.
https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki