Skip to main content
  • Karta Visa Classic

    Karta Visa Classic

    • Karta VISA umożliwia Użytkownikowi dokonywanie następujących operacji w Polsce i za granicą:
      1. płatności bezgotówkowych za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem VISA,
      2. płatności bezgotówkowych w sposób zbliżeniowy (bezstykowy) za towary i usługi w placówkach oznaczonych emblematem VISA PAYWAVE jeżeli posiada symbol „Paywave”
      3. wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych emblematem VISA,
      4. realizacji transakcji za pośrednictwem sieci Internet,
      5. sprawdzenia limitu autoryzacyjnego w bankomatach realizujących taką usługę, oznaczonych emblematem VISA lub PLUS,
      6. wypłaty gotówki w jednostkach banków członkowskich organizacji VISA, oznaczonych emblematem VISA Electron,
      7. aktywacji karty na portalu kartosfera.pl, na Infolinii Banku i w placówce Banku, a karty wznowionej dodatkowo przy użyciu kodu PIN w bankomatach i terminalach POS wyposażonych w klawiaturę do wprowadzania kodu PIN,
      8. zmiany kodu PIN w bankomatach Grupy BPS obsługiwanych przez IT Card S.A. i na portalu kartosfera.pl.

     

    • Karta wydawana jest do rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych (kont osobistych).
    • Okres ważności karty – 5 lat.
    • Karta funkcjonuje w oparciu o dzienne limity autoryzacyjne indywidualne dla każdej karty VISA wydanej do danego rachunku i udostępnione w trybie online saldo rachunku.
    • Maksymalnie do jednego rachunku można wydać 3 karty VISA.
    • Karta wznawiana jest automatycznie po upływie terminu ważności. Rezygnację ze wznowienia karty należy złożyć co najmniej do 15-go dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności karty dotychczas używanej.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Nowej Soli
    ul. Bankowa 1, 67-100 Nowa Sól

    Sekretariat
    tel. (68) 387-52-71
    fax. 356-41-00
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    fb icon  Jesteśmy na Facebook-u
    Godziny otwarcia Banku:
    Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00

    📣☎️Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI📢

    Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂🤭

    Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.

    Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.

    Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.

    ‼️❗️Pamiętaj:

    ❌Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.

    ❌Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.

    ✅Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.

    ❌Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.

    ❌Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.

    Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.

    Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.

    https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki

    Znajdziesz nas też tutaj