*Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi: 8,05% dla następujących założeń: całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 10 000 zł, okres kredytowania 36 miesięcy, oprocentowanie stałe 7,77% w skali roku, całkowita kwota do zapłaty 11 315,86 zł, całkowity koszt kredytu 1 315,86 zł (w tym: odsetki 1 315,86 zł, prowizja 0 zł), 36 miesięcznych rat, w tym: 35 rat równych w wysokości 314,33 zł, ostatnia rata w wysokości 314,31 zł.
Kalkulacja została dokonana na dzień 30.11.2023 r. na reprezentatywnym przykładzie, w oparciu o warunki obowiązujące od 01.12.2023 r. Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
**Bank jest multiagentem ubezpieczeniowym wpisanym do rejestru KNF, działającym na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń i oferującym swoim Klientom ubezpieczenie na życie, NNW oraz ubezpieczenie budynków lub lokali. Ubezpieczenia oferowane przez Bank są dobrowolne.
Oferta ważna do 31.12.2024r.
Bank Spółdzielczy w Nowej Soli
ul. Bankowa 1, 67-100 Nowa Sól
Sekretariat
tel. (68) 387-52-71, fax. 356-41-00
e-mail:
Jesteśmy na Facebook-u |
Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI
Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂
Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.
Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.
Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.
Pamiętaj:
Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.
Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.
Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.
Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.
Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.
Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.
Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.
https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki