Skip to main content
  • PODSTAWOWY RACHUNEK PŁATNICZY (PRP)

    PODSTAWOWY RACHUNEK PŁATNICZY (PRP)

    Podstawowy rachunek płatniczy przeznaczony jest dla konsumentów, którzy nie posiadają innego rachunku płatniczego w walucie polskiej, prowadzonego przez dostawcę na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, który umożliwia wykonywanie transakcji przewidzianych dla rachunku podstawowego. 

    1. Dostęp do rachunku podstawowego pozwala na wykonanie podstawowych, najbardziej  popularnych usług płatniczych (w tym dokonywanie płatności internetowych). 
    2. Podstawowy rachunek płatniczy umożliwia wyłącznie:  
      • dokonywanie wpłat środków pieniężnych na rachunek, 
      • dokonywanie wypłat gotówki z rachunku na terytorium któregokolwiek państwa członkowskiego (w bankomacie lub w placówce dostawcy, lub przy użyciu terminala płatniczego - jeżeli konsument wyrazi wolę zawarcia umowy również w zakresie usługi umożliwiającej takie wypłaty), 
      • wykonywanie na terytorium państw członkowskich transakcji płatniczych, w szczególności w urządzeniach akceptujących instrumenty płatnicze, placówce dostawcy, lub za pośrednictwem środków elektronicznego dostępu do rachunku, a także bez fizycznego wykorzystania karty. 
        Podstawowy rachunek płatniczy umożliwia więc: otrzymywanie wpływów z tytułu dochodów lub świadczeń, opłacanie rachunkównabywanie towarów i usług (także przez Internet), w tym za pośrednictwem polecenia zapłaty, polecenia przelewu oraz za pomocą karty płatniczej.
    3. Bank oferuje Podstawowy rachunek płatniczy w walucie polskiej. 
    4. Podstawowy rachunek płatniczy jest nieoprocentowany.
    5. Z rachunkiem podstawowym nie mogą być powiązane żadne produkty kredytowe. Konsument posiadający rachunek podstawowy będzie mógł dokonywać transakcji kartami płatniczymi.

    Napisz do nas

    Bank Spółdzielczy w Nowej Soli
    ul. Bankowa 1, 67-100 Nowa Sól

    Sekretariat
    tel. (68) 387-52-71
    fax. 356-41-00
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    fb icon  Jesteśmy na Facebook-u
    Godziny otwarcia Banku:
    Od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00

    📣☎️Przypominamy o zachowaniu CZUJNOŚCI📢

    Oszuści wykorzystują słabe strony sieci GSM, które pozwalają im podszywać się 𝗽𝗼𝗱 𝗱𝗼𝘄𝗼𝗹𝗻𝘆 𝗻𝘂𝗺𝗲𝗿 𝘁𝗲𝗹𝗲𝗳𝗼𝗻𝘂🤭

    Kontaktują się i informują, że właśnie padłeś ofiarą oszustwa i ktoś włamał się na Twój 𝗿𝗮𝗰𝗵𝘂𝗻𝗲𝗸.

    Rozmowa głównie dotyczy zablokowania wykonanego przelewu lub dokonania transakcji kartą, aby pod pretekstem usprawnienia komunikacji z bankiem lub usunięcia wirusa, przekonać do zainstalowania aplikacji, która przejmie kontrolę nad urządzeniem ofiary.

    Zdarza się również, że oszuści nakłaniają ofiarę do przelania środków na „zapasowy i bezpieczny” rachunek bankowy, ponieważ środki zgromadzone na jego rachunku nie są już bezpieczne.

    ‼️❗️Pamiętaj:

    ❌Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.

    ❌Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.

    ✅Zawsze czytaj treść sms-ów jakie przychodzą na Twój telefon lub komunikatów w aplikacji mobilnej.

    ❌Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania by poprawić dostępność usług bankowych.

    ❌Nie działaj pod presją czasu. W pośpiechu dużo łatwiej podjąć nieprzemyślane decyzje.

    Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości podczas rozmowy, rozłącz się i skontaktuj się z Bankiem.

    Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z nami.

    Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.

    https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki

    Znajdziesz nas też tutaj